Total Pageviews

Saturday, October 9, 2010

Jejaka OCB55B


Ini adalah jejaka yang berada di dalam kelas OCB55B.
sangat kecoh dan pelbagai emosi dalam kelas ni. Tapi dalam gambar ni kurang seorang lagi teman kami, kesian dia demam panas sebab terlalu berkerja kuat dalam " I Love OM".

Wanita yang duduk di tengah-tengah itu adalah Puan Ayu. Dia adalah pensyarah kami dalam subjek "Current Issues in Customer Service". Sungguh berpengetahuan dan bijak dalam mengawal kelas kami yang ala-ala kelas 2 Matahari. hehehe..



Ha jangan terkejut pulak, yela tajuk besar kat atas "Jejaka OCB55B" tiba- tiba gambar 3 orang perempuan pun ada dalam ni. Apa yang menarik untuk dikongsi bersama tentang 3 orang wanita ini adalah, mereka ni ibarat penyeri la jugak dalam kelas kami ni. Kalau seorang tak datang macam tak lengkap ahli kumpulan "Pasher", tapi silap-silap kalau seorang tak datang, semua tak datang terus. hehehe.. selain itu, 3 orang ni memang boleh dibawa bincang, seronok berbual dan mengusik diorang. Didi, Ateyn & Meen korang memang terbaik.

2 comments:

  1. finally....saya jumpa pun empunya blog...haha...sebab juz nak follow blog kawan2 je kan...datz y nak ensure kamoo adalah org yang saya kenal ;)

    ReplyDelete
  2. thanks a lots .. titipan hati dan minda...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...