Total Pageviews

Saturday, October 9, 2010

Alamak! kenapa wayang ni..

Inilah tempat semalam aku bersama teman serumah aku pergi. Tak tahu kenapa tiba-tiba saja mereka terdetik hati untuk berkunjung kesini dan pada ketika itu jam sudah menunjukkan pukul 10:30 p.m. Tujuan kami kesini adalah untuk menonton wayang.. ha??? tengok wayang.. hahaha.. seperti biasa ia tanpa dirancang dan kami terus ke sini.


Seperti biasa la,bila dah berkunjung tempat ni lewat-lewat malam banyak kedai sudah menamatkan operasi perniagaan mereka. Tapi bagi aku macam ni la seronok, tak sesak


Ini adalah skrin promo film yang sedang ditayangkan. Hahaha.. tetapi malangnya, kami keliru dalam memilih filem apa yang kami mahu tonton.


Ini adalah beberapa filem yang bercadang untuk kami tonton dan akhirnya kami memilih untuk menonton filem Dinner for Schmucks. Ternyata kami salah memilih filem yang hendak ditonton. Kebodohan melampau itu membuat aku sakit hati. Bukan sahaja membuat aku sakit hati, malah aku berasa bosan kerana kebodohan watak itu, secara tidak langsung aku mengerti erti Schmucks.



Ha ini adalah salah sorang yang menyertai kami pada malam tersebut. Ini adalah kekasih hati sahabat aku Harry. Mereka berdua amat secocok, suka sangat tengok kalau mereka bergaduh,hehehe... Si Wanita ni pula suka sangat aku sakat, yela penakut sangat.... Apa-apa pun semalam aku rasa seronok sebab dapat melihat dunia luar setelah sekian lama bertapa di puncak segala alam.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...