Total Pageviews

Saturday, March 1, 2014

Tempat Baru

Assalammualaikum... 
Alhamdulillah aku diberi lagi kesempatan untuk bernafas dan mampu lagi
menaip dalam blog ni... 
sebenarnya.... 

aku rasa macam kekok untuk menulis balik. 
sebab agak lama aku tak menulis.. 

setelah busy dengan kerjaya aku di sebuah syarikat swasta...
aku berhenti dan mulakan dengan sesuatu yang baru.. 
aku pun tak sangka aku mampu untuk menceburi bidang baru... 
alhamdulillah, dah lebih setahun aku bersama organisasi ini...

(0k, aku bukan nak citer pasal kerjaya aku)

Anyway aku pun dah berhijrah ke suatu tempat yang baru...
memang best kat sini.... 
aku suka jugak la. tapi dalam proses penyesuaian diri.. 

Yang paling best kat sini, byk spot spot menarik untuk aku tangkap gambar.. 
(jap aku share sket gambar yg ada)


gambar ni dekat dengan tempat nelayan mendarat ikan... 
view senja kat sni pon best... 






Ha... gambar ni pulak, dekat tempat aku slalu jogging. kalau ada masa aku terluang, malas nak jogging aku akan tangkap gambar sekitar sini... memang nice... 


Ini talent shoot. Actually, takde pon terfikir nak shoot talent ni.. 
aku pon beginner. Tapi orang dah bagi peluang, so aku try je la. 
time ni aku ada komitmen dgn budak2 capoeira, so aku dapat shoot sket je. 

Aku harap, aku dapat sesuaikan la dengan environment tempat baru aku ni. 
InsyaAllah... 

3 comments:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami http://kbagi.com/ atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...