Total Pageviews

Sunday, July 3, 2011

Yay! Aku dapat hadiah..

Baca entry ni pun dah bunyi gembirakan???
hahahaha.. sape tak gembira weh.. 
betul tak??? ce angkat tangan sape tak gembira,
bila dapat hadiah....???

betul tak aku cakapkan??? 
sebenarnya dah lama aku dapat benda ni, 
tapi takda masa nak upload
so aku ambil kesempatan ni nak upload le hadiah yang aku dapat.. 

thank a lot kepada yang menghadiahkan aku benda ni.. 
I Love you so much... ! 

-
-
-
-
-
-
-
-


ha inilah hadiah yang aku dapat... 

sehelai baju Ed Hardy, Baju dari Uniqlo & Phone Nokia.

thanks a lot..

notakaki - orang berbudi kita berbahasa, orang memberi kita merasa

8 comments:

  1. WOwww, sape bg tu?? Masyuk la hadiahh.

    ReplyDelete
  2. Orang yang menyanyangi aku la kasi aku hadiah tuh.. hehehe.. tunggu adiah dari ko pulak.. (^_^) ~wink2~

    ReplyDelete
  3. Erkkk, kalo aku bg, nampaknye aku pon sayang ko la kan. Hhahhaha.

    ReplyDelete
  4. terjah sini jap... amboi best nye dapat hadiah... jeles jap...

    ReplyDelete
  5. alif - OoOppsss.. nasib baik sempat kemas2 umah ni. hehehe.. ngeee~ sila jeles ea.. (^_^)

    ReplyDelete
  6. Mrs. Farhan - hehehe.. yela, pesalahnye syg aku yg sebatang kara ni.. hikhikhik..

    ReplyDelete
  7. Cik Tedy - Hihi, mesti la seronok.. ~wink2~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...