Total Pageviews

Friday, April 1, 2011

Masjid




Alhamdulillah.. di beri kesihatan olehNya untuk menulis blog kali ini..
takde ape pon yang nak di tulis, cuma tiba-tiba rasa nak kongsi be
berapa gambar masjid yang sempat snap masa jalan-jalan sekitar M
alaysia.


Ha, ni gambar masji Ubudiah pada waktu malam. Masjid ni dekat je dengan umah aku.. :)




Masjid ni pula kat area setapak, aku ambil gambar ni time sembahyang Zohor sebelum office mate aku akad nikah kat masjid ni.. congrate sheera. .. :)




Gambar ni pulak, ambil masa dalam perjalan balik dari Setiu, Terengganu ke Shah Alam. Menurut pemandu yang bawak aku dengan kawan aku tu, ni le Masjid Terapung kat Terengganu....



Ha! yang ni pulak, masa main explorace kat penang. Nama masjid ni, Masjid Kapitan Keling, sebelah kedai Nasi Kandaq Beratoq.. ( Nasi Kandar Beratur). antara masjid yang best jugak la yang aku penah pegi..


Ha ni gambar terakhir yang aku nak share.. ni Masjid Besi Putrajaya.. Tak sempat nak snap gambar dalamnya sebab teruja dengan pemandangan di luar.. Pengaliran udara dia pun sangat best pada masa itu..




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...