Total Pageviews

Tuesday, June 14, 2011

Ketika Ku Disini

Assalammualaikum....
sigh!!! mengeluh aku dibuatnye..
yela lame tak update blog  ni...
aku dah kat kampung..so jarang la nak online, 
sbb sibuk dgn xtvt kampung aku.. 
xtvt pe lagi, aku......


hahaha. aku pergi meronggeng la weh..
lame tak tengok sawah bendang, 
sungai dah lama tak terjun... 
rindu suasana kampung.. 
FB pon jarang nak bukak... 
bukak  pon tengok2 komen, balas sket2,
pastu offline.. 

blog??? lagi la... internet lembab giler  nak login.. 
tension jer... 
so dalam kegembiraan (takde la gembira sangat) aku kat sini,
rupanya ada orang yang bersusah payah mencarikan aku peluang pekerjaan.
Thanks a lot.. i got  nothing to say.
notakaki: kepada readers, tolong doakan semoga aku tak lama jd penganggur ye.. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...